Home » , , » Hep Bir Gangster Olmayı Hayal Etmiştim filmi izle

Hep Bir Gangster Olmayı Hayal Etmiştim filmi izle

Gösterim tarihi: 26 Mart 2008
hdsinefilmizle.blogspot.com puanı: 7.7/10
IMDB puanı: 7.0/10
Yapım: 2007
Oyuncular: Alain Bashung, Anna Mouglalis, Arno, Edouard Baer, Jean Rochefort, Jean-Pierre Kalfon, Laurent Terzieff, Roger Dumas, Venantino Venantini
Tür: Dram, Suç
Senaryo: Samuel Benchetrit
Yönetmen: Samuel Benchetrit
Orijinal İsim: J’ai toujours rêvé d’être un gangster  
film etiketler : Hep Bir Gangster Olmayı Hayal Etmiştim izle, Hep Bir Gangster Olmayı Hayal Etmiştim filmi full izle, Hep Bir Gangster Olmayı Hayal Etmiştim türkce dublaj izle,
film konusu : Yaşamlarını düzene koymak amacıyla küçük suçlar işleyen kişilerin aktarılmaya çalışıldığı dört farklı öykü bir kafeterya etrafında birleşecektir. 2008 Sundance Film Festivali’nde “en iyi senaryo” dalında ödül kazanan Fransız yapımı komedi Samuel Benchetrit imzasını taşımakta. IMDB’de 1500 kişi tarafından 7.0 puanıyla değerlendirilmiş olan Hep Bir Gangster Olmayı Hayal Etmiştim filmini izledikten sonra 16 Aşk filmini izlemenizi öneririz. 





Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2013. Online Film İzle | İndirmeden Hd Sinema Film İzle - All Rights Reserved
www.hdsinefilmizle.blogspot.com Türkçe Blogger Temaları
powered by www.hdsinefilmizle.blogspot.com