Ben Anna filmi altyazı izle

Gösterim tarihi: 7 Aralık 2012
film-izle-dunyasi.blogspot.co puanı: 6.0/10
IMDB puanı: 5.8/10
Yapım: 2012
Oyuncular: Charlotte Rampling, Eddie Marsan, Gabriel Byrne, Hayley Atwell, Honor Blackman, Jodhi May, Max Deacon, Ralph Brown
Tür: Dram, Gerilim
Senaryo: Barnaby Southcombe
Yönetmen: Barnaby Southcombe
Orijinal İsim: I, Anna  
film etiketler : dram, Gerilim, Ben Anna filmi izle, Ben Anna filmi altyazı izle, Ben Anna filmi full izle, 2012 filmleri,
film konusu : Bir film noir örneği olan Ben Anna, Elsa Lewis’in aynı isimdeki romanından alınmış. Yüksek derecede uykusuzluk sıkıntısıyla karşı karşıya gelen ve aynı zamanda eşinden boşanmanın eşiğinde bir dedektif olan Bernie Reid’in, zaten toplamakta zorluklar yaşadığı konsantrasyonu Anna adında gizemli bir bayanla karşılaşması üzerine adeta alt üst olur. IMDB’de 600 kişi tarafından 5.8 puanıyla değerlendirilmekte olan Ben Annafilmini izledikten sonra Mafya filmini izlemenizi öneririz.

Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2013. Online Film İzle | İndirmeden Hd Sinema Film İzle - All Rights Reserved
www.hdsinefilmizle.blogspot.com Türkçe Blogger Temaları
powered by www.hdsinefilmizle.blogspot.com