Home » , , » Balığa Gidiyorum filmi izle

Balığa Gidiyorum filmi izle

 Gösterim tarihi: 07 Eylül 2012
 hdsinefilmizle.blogspot.com puanı: 7.2/10
 IMDB puanı: 6.8/10
 Yapım: 2012
 Oyuncular: Alejandro Awada, Oscar Ayala, Victoria Almeida
 Tür: Dram, Aile
 Senaryo: Carlos Sorin
 Yönetmen: Carlos Sorin
 Orijinal İsim: Días de pesca 
 Film Konusu : Balığa Gidiyorum - Días De Pesca İzle 52 yaşında alkolik birisi olsaydın hayatını değiştirmek için nasıl bir yol izlerdiniz? Macro gezici bir pazarlamacıdır. Alkolik ve hayatını değiştirmek isteyen kahramanımıza alkol yerine yapabileceği birşeyler olabileceğini anlatır. Danışmanını dinleyerek alkol yerine bir hobi olarak balık tutmaya heveslenir. Uzun zamandır görmek istediği kızını bulmak ve balık tutmak için uzun bir yolculuğa çıkar.
 Balığa Gidiyorum, Balığa Gidiyorum fll izle, Balığa Gidiyorum full izle, Balığa Gidiyorum hd izle, Balığa Gidiyorum izle, Balığa Gidiyorum online izle, Balığa Gidiyorum tek parça izle, Balığa Gidiyorum tek part



Bu Filmi Paylaş :

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Support : Türkçe | Blogger | Temaları
Copyright © 2013. Online Film İzle | İndirmeden Hd Sinema Film İzle - All Rights Reserved
www.hdsinefilmizle.blogspot.com Türkçe Blogger Temaları
powered by www.hdsinefilmizle.blogspot.com